مرکز تحقیقات رورشاخ ایران

با همکاری مرکز تحقیقات روانپزشکی و روانشناسی بیمارستان روزبه

رورشاخ یار

برنامه ی کمک یار نمره گذاری و تفسیر رورشاخ (رورشاخ یار)، یک برنامه ی تحت وب است که بر اساس نظام جامع اکسنر (CS) طراحی شده و در دو بخش داده های عددی و عبارات توصیفی مفید است. در بخش داده های عددی، در تکمیل برگه های نمره گذاری CS به شما کمک می کند. این برگه ها شامل (1) برگه ی ترتیب نمرات، (2) برگه ی خلاصه ی رویکرد، (3) برگه ی خلاصه ی ساختاری و (4) جدول نمایه ها می شود. بخش دوم شامل ارائه ی عبارات توصیفی درباره ی آزمودنی است.

عبارات توصیفی شامل فرضیه های تفسیری می شود که عمدتاً از ویژگی های ساختاری پروتکل آزمودنی به دست آمده اند. رورشاخ یار برای متخصصان بالینی و کاربرانی طراحی شده که با فرایند نمره گذاری و تفسیر رورشاخ آشنا هستند.

در نتیجه، توصیه می شود قبل از استفاده از رورشاخ یار، جلد اول (اصول اجرا و نمره-گذاری) و جلد دوم (اصول تفسیر) را به دقت مطالعه کنید.

 

کاربران محترم رورشاخ یار لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:

برای استفاده از برنامه کمک یار رورشاخ یار باید در سایت عضو شوید.

کاربران رورشاخ یار توجه داشته باشند که رورشاخ یار یک برنامه کمکی برای تکمیل فرم های نظام جامع و تفسیر است. شما باید قبلا پروتکلی را کدگذاری کرده باشید و سپس با استفاده از رورشاخ یار، اقدام به تکمیل برگه های نظام جامع و تفسیر پروتکل کنید.

اگر پسورد استفاده از رورشاخ یار را از طریق خرید کتاب اصول تفسیر رورشاخ تهیه نموده اید، با ورد کردن پسورد خود در بخش مربوط، وارد نرم افزار شوید و از برنامه استفاده نمایید.

اگر برای اولین بار وارد برنامه رورشاخ یار می شوید، باید قبل از استفاده از نرم افزار، اعتبار خود را شارژ نمایید. برای شارژ اعتبار خود به بخش مربوط مراجعه نمایید و فرایند خرید شارژ و تکمیل فرم مربوط اقدام نمایید.

کاربرانی که تمایل دارند در کارگاه های مرکز تحقیقات شرکت کنند توجه داشته باشند ثبت نام تنها از طریق وب سایت مرکز صورت می گیرد.

مرکز تحقیقات تلاش کرده است در برنامه ریزی کارگاه ها انعطاف پذیر باشد و متناسب با شرایط شما برنامه های خود را تدوین کند. در نتیجه، برگزاری سه نوع کارگاه را در دستور کار خود قرا  داده است. کارگاه های آنلاین، کارگاه های خصوصی و کارگاه های عمومی. با این وجود، اگر کارگاه ها متناسب با شرایط شما نیست، لطفا از طریق ایمیل مرکز با ما تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود.

هزینه کارگاه ها با توجه به طول دوره ها، کیفیت و روش های آموزشی در پایین ترین سطح ممکن قرار داده شده است تا امکان شرکت برای همه فراهم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارگاه ها، مطالب کارگاه، شرایط خاص و دیگر موارد از طرق ایمیل مرکز با ما تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

کارگاه های مرکز تحقیقات رورشاخ توسط دکتر ابوفاضل حسینی نسب تدریس می شود.

به شرکت کنندگان در کارگاه گواهی معتبر از سوی مرکز تحقیقات رورشاخ اعطاء خواهد شد.

تنها افرادی می توانند در طرح های مرکز تحقیقات رورشاخ شرکت نمایند که در کارگاه های مرکز تحقیقات شرکت کرده باشند و گواهی دریافت نموده باشند.

لطفا در صورت هرگونه سوال تنها از طرق ایمیل مرکز با ما تماس بگیرد. همکاران ما در بخش پشتیبانی در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند  داد.

تنها در صورتی که در کارگاه ثبت نام نموده اید و سوالی درباره کارگاه دارید با مرکز تماس تلفنی بگیرید.

با تشکر

مرکز تحقیقات رورشاخ ایران

یکشنبه, 05 ارديبهشت 1395 ساعت 07:01